Fast

Så snabbt det kan gå, nu mår jag redan bättre igen. Han ringde som vi sa. Vi skrattade tillsammans och jag grät en skvätt.

Han sa inte att han älskar mig men det gör inget, jag vet att han gör det.
Han undrade om jag inte kunde komma till honom redan ikväll men jag sa att jag kommer tidigt imorgon. Jag sa att han får sova när jag kommer, det gör ingenting. Då kan jag krypa ner i hans säng och se på honom.

Sen när han vaknar ska vi prata mer. Prata mer om hans och mitt beteende.

Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Tack! ♥



"Han sa inte att han älskar mig men det gör inget, jag vet att han gör det." Vad fint!! :)

2010-09-04 @ 15:15:10
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0